lørdag, desember 13, 2008

Bursdagen som var!

Som dere ALLE selvfølgelig vet, hadde jeg bursdag i går, og hva er vel bedre enn å feire bursdagen sin med 5 timer overtids arbeid, kaos i kontrollrommet, og i tillegg et mannskapsskifte på båten x)

Selvom det er fakta, så var det en bra dag, ærlig talt.
Etter frokosten, fikk jeg en 4-pakk med kvikk lunsj av en av messepikene, jeg våknet opp i dag, tørst, vondt i hodet, og ikke i nærheten av uthvilt, selvom vi ikke har alkohol ombord, OG ...
Veronika og veninna hennes sang bursdagssang for meg på telefonen mens de sto MIDT i Oxford street. (Hvis noe av det var feil, Vero, så får du rette på meg!)

Kokkene lagde sjokoladekake med rosiner i, på min etterspørsel, for den er veldig god, og de bursdagskakene de pleier å lage er som regel litt for spesielle for min smak.

Sjokoladekake og sjokolade is er en god blanding :)

Nå har jeg "kaffepause", så jeg sitter her med rundstykker, kake og litt kakao, men nå må jeg vel snart slepe meg tilbake til maskinrommet, å få orden på den siste av kompressorene.


- Så snakkes vi senere :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid kjekt med overtidsarbeid vet du:-)

Kjekt at du fikk kake da, alltid godt med sjokolade.

det venter deg en fruktnøtt fra oss når du er hjemme igjen;-)

Hilser fra Mats:-D

Anonym sa...

Ingen feil, ingen feil, men når det skal sies så var vi utrolig røde i toppen der vi stod.<3