tirsdag, september 02, 2008

Onsdag 3 September

Morgenen onsdag 3 september..!

Har ikke tid til å skrive så mye, men siden det er såpass lenge siden jeg har skrevet noe, tenke jeg at jeg skulle la dere få vite at jeg lever!!

Nå har jeg nettopp spist vårruller og pommes frittes til frokost, og snart er det tilbake på jobb..!

Veldg hyggelig med kommentarene jeg har fått! :)

Nå har jeg vært her i ca. 2 uker, og det er "bare" 6 uker igjen, iallefall om jeg skal være ute i 8 uker, hvilket jeg antar at jeg skal.

I det siste har dagene begynt å gå fortere å fortere, dagene bare smelter inn i hverandre, så før jeg skjekket mobilen i morges, var jeg virkelig ikke sikker på om det var mandag eller torsdag, før det viste seg at det var onsdag =)

Dagens lille overaskelse er at jeg har begynt å lese en bok..! JEG, lese en BOK..!
I så mange år, uten at jeg har lest mer en noen få Harry Potter bøker, og her, av alle steder, som jeg har data, flere dataer, XboX 360, Playstation 3, Nintendo Wii, tilgang på masse musikk, filmer og serier... HER begynte jeg å lese Jo Nesbø's "Snømannen"

Men nå må jeg gå å jobbe ;) fortsatt hyggelig med kommentarer :)

snakkes :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå på deg. Nå står ikke verden til påske. du leser bok. Det er utrolig. Du får si hva du synes om boka(har selv lest den). Du får lese de andre bøkene hans også. De er bra. Vet du fortsatt ikke hvor lenge du skal være ute? Det må da være noen som vet noe.
Du får jobbe og kose deg.
Hilsen Pappa.

Anonym sa...

Hmmm, trodde faktisk ikke du kunne lese jeg, imponerende:D

Neida, bare flott det er jo en dyktig forfatter så bare kos deg med boken:)

Kos deg videre da, og lykke til med jobben og opplæringen.

Hilsen Mats

Anonym sa...

Haha! Jeg skal ikke hjem før, eller rett etter jul .. Allright =D

Ta det med ro, kompis ... Det er mang en sjømann som ufrivillig har falt i bøkenes hender =P