torsdag, september 04, 2008

Torsdag 4 September

Hei igjen!

Fått vite i dag når jeg skal hjem... Vet ikke eksakt dato, men det blir når vi er ferdig på dette prospektet her, altså når vi har "tatt bilder" av hele området vi har fått beskjed om å "ta bilder" av.
Det vil da utgjøre omtrent to uker, så blir det et par dager seiling, til vi skal legge til et eller annet sted, så blir det et par dager reise.
Etter det vil det bli ca. 10 uker fri, og 10 uker på jobb, også fortsette slik, som planlagt.

Har bare internett når vi reiser østover, så lenge vi ligger her vi ligger nå, så får ikke skrevet så ofte, får heller ikke ringt så mye, og når jeg ringer, kan det plutselig bli brutt, som Kevin fikk oppleve i går.

I dag har jeg lært "Rod", en fillipiner, å spille Ninendo Wii. Jeg kaller han bare Rod, for det er lettere enn hva det nå enn var han het. Det startet på Rod, og han skrev bare inn Rod på Wii'en.

Vi ble servert "Beef burgers" til lunsj i dag, som var noen helt enkle hamburgerbrød, med ost, og en okse-burger. Det var litt annerledes enn burger'n man er vandt med fra hjemme, men det var godt. I morgen, fredag, mener jeg det er pizza dag, og på lørdag griller vi på dekk om det er vær til det.

Forrige lørdag regnet det, så har ennå ikke fått vært med på en slik "grillfest", men ryktet sier at det ikke er noe stort, siden vi ikke har tilgang på grisekjøtt her nede i Malaysian sea.

Jeg har kommet frem til at bøker er fortsatt ikke like attraktivt som en film, et spill eller lignende, men dersom man vet at man har god tid på seg, kan det være riktig så spennende..!

Er halvveis i "snømannen" nå, og må si at jeg liker det veldig godt, og jeg gleder meg til å lese i den om kveldene..!

Nå er klokken halv 9 her nede, og omtrent halv 3 hos dere der oppe i nord, om en times tid ligger jeg i senga mi og leser i boka, og alt klokken 16.30 (deres tid) sover jeg som en sten!!

Nå får jeg gå å finne på andre ting før sengen kaller, så jeg rekker å gjøre det jeg skal før det blir for sent :)

Hade så lenge! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid sagt bøker er spennende jo, trenger du flere er det mange her, eller på bilblioteket selv om låneitd kan bli et problem da:D

Hmm, jeg vil også ha pizzadag, det må jeg ta opp med typen ass.

Da håper jeg dere blir liggende en stund, er en stor glede og lese bloggene dine, alltid like morsomme:)

Mats

Anonym sa...

Hah! Vi ligger tolv timer bak dere =P Så utrolig genialt =D