lørdag, august 16, 2008

Velkommen til min blogg!

Hei!

Som dere sikkert har fått med dere, reiser jeg på jobb veldig snart. Den 20 august drar jeg fra Oslo lufthavn klokka 06.30, og jeg vil da være fremme i Amsterdam ca. klokka 08.20. Drøye tre og en halv time senere, bærer det vidre til Kuala Lumpur, der vi skal være fremme ca. 06.05 dagen etter.
3 timer og 3 kvarter senere er det siste flyreise, og den går til Kota Kinabalu, der vi skal lande klokka 12.25, torsdag 21 august, om alt går etter planen.

Når vi ankommer Kota Kinabalu, vil vi bli transportert til Meridien Hotel. Hva som skjer ut dagen, er ikke godt å si, men etter en god natts søvn, er det på tide å bli transportert til båten via helikopter.

Legger til bilder i bloggen senere, så bare følg med! :)


Særlig mer enn dette er det ikke å fortelle enda, men planen er å oppdatere bloggen så ofte som mulig, så det er bare å titte innom! I tillegg kan du legge igjen komentarer jeg kan lese og svare på, og det er også mulig å bli lagt til på en 'mail-liste', så du kan få en e-post melding som forteller deg at bloggen har blitt oppdatert.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lese og svare på? Jeg er ikke så sikker på at du svarer på alle kommentarer ...