torsdag, august 21, 2008


Dette innlegget skulle vært postet klokken 23.40 kvelden før avreise, men grunnet nettverksproblemer, fikk jeg ikke lagt den ut da. Derfor legger jeg den ut nå.



Halloen!!

Nå er alt pakket og klart, alt som gjenstår nå, er å vente til klokka 04.30, da pappa skal kjøre meg til gardermoen.

Dagen i dag har blitt lenger enn planlagt, for jeg ble sittende å se på TV, så gjorde jeg alt klart, så det bare var å kaste i seg en brødskive og dra i morgen.

I tillegg til å pakke, har jeg også lett rundt på nettet i dag, etter bilder fra Kota Kinabalu, eller KK, som de lokale visst nok kaller det.

Det var mange flotte bilder, så nå gleder jeg meg veldig til vi er fremme, og skal tilbringe en dag der nede. Hotellet, Le Méridien, ser kjempe fint ut, og jeg skal legge ved linker til to sider, bare for å misunne dere.
Den ene linken er bilder til selve Kota Kinabalu, som ligger i Malaysia, og den andre linken er til hotellet, der du også kan se temperaturen i Kota Kinabalu.

Nå er det bare 4 og en halv time til jeg skal opp, så dere for nøye dere med dette så lenge, under finner dere de 2 linkene jeg snakket om! :)

Le Méridien Hotell
Kota Kinabalu, Malaysia

1 kommentar:

Anonym sa...

Du misunne oss? Kompis .. Det hotellet du var på, var så mye bedre enn det jeg var på; at det heller er jeg som misunner deg =P